گرافیك با مخاطب های ناآشنا
برگزاری دوسالانه های گرافیك (بی ینال) برای فعالان این حرفه موضوع كاملاً آشنایی است. اتفاقی است كه نتیجه دو سال فعالیت حرفه ای شاغلین این حوزه را به قضاوت و دید عمومی می گذارد.از اولین دوسالانه گرافیك ایران هشت دوره گذشته است، دوسالانه ای كه آخرین دوره اش وجهه بین المللی یافت و به طراحی پوستر محدود شد. هر چند خالی از ایراد نبود (حضور آثار غیرچاپی و تك پرینت) كه دوسالانه بودن یك فعالیت حرفه ای را با اشكال روبه رو می كرد ولی از آنجا كه برگزاركننده بی ینال (انجمن صنفی طراحان گرافیك ایران) خود به این ایراد معترف بوده و قصد دارد تا در برگزاری های بعدی از بروز آن جلوگیری كند،