حتی کودکان نیز می توانند لوگوها را درک کنند
لوگو ها نقش بسیار مهمی را در ارتباط دادن مشتریان با یک برند تجاری دارند. حتی کودکان قبل از آنکه بتوانند به طور صحیح جملات را بخوانند یا بنویسند می توانند لوگوها یا علامت های تجاری را به درستی درک کرده و با آن ارتباط برقرار کنند.بعضی از لوگوها فقط به شکل یک حرف یا نشانه هستند مثل قوس طلایی رنگ مک دونالد یا نشانه تأیید نایک. یا اینکه یک کلمه هستند مثل Subway یا FedEx. ولی این کلمه ها نیستند که می توانند موجب شکل گیری ارتباط آشنایی بین لوگو و یک برند تجاری شوند بلکه، شکل ها و رنگ ها، زمینه ساز این ارتباط مستمر و آشنا هستند و باعث می شوند برندی سال ها در ذهن کسی باقی بماند....