يك محصول غذايي از اولين مراحل توليد و سپس در روند انتقال وجابجايي به واسطه ها و سپس فروشگاهها تا رسيدن به مرحله پاياني يعني جاي گرفتن در سبد خريد مصرف كننده و حتي در طول دوره مصرف با مخاطبان بسياري مواجه خواهد شد. وقتي يك محصول درارتباط مستقيم يا غيرمستقيم با مخاطب قراربگيرد، در دستان او باشد و يا تنها درمسير نگاه اواطلاعات ، انتقال اطلاعات ازمحصول به مخاطب بلافاصله آغاز مي شود. هر مخاطب با توجه به اين كه چه نوع ارتباطي با محصول دارد، به آن محصول توجه مي كند و به دنبال اطلاعات لازم و مورد نيازخود متوجه مي شود...
welcome